Reklamacje
WAŻNE: Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź przy kurierze, czy zawartość nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 735 954 913.
PRZESYŁKI ZA POBRANIEM
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
USZKODZENIE ZAMÓWIENIA W TRANSPORCIE
Jeżeli po rozpakowaniu paczki przy kurierze, stwierdzone zostaje uszkodzenie zawartości:
1. Zrób zdjęcia uszkodzonego towaru jak tylko go zauważysz.
2. Spisz z kurierem protokół szkody (odpowiedni formularz kurier ma przy sobie). Protokoły szkody spisane w innym dniu niż dzień odbioru paczki nie będą respektowane.
3. W ciągu 3 dni prześlij protokół i zdjęcia na adres biuro@belamesa.pl lub sklep.internetowy@belamesa.pl wraz ze wskazaniem nr zamówienia oraz nazwy i ilości uszkodzonych produktów.
4. W ciągu 14 dni otrzymasz od Nas nowy produkt. W przypadku braku towaru na magazynie, poinformujemy Cię, kiedy produkt będzie dostępny.
Kurier ma obowiązek, na prośbę odbiorcy, być przy sprawdzeniu paczki. Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której kurier odmawia i odchodzi, skontaktuj się z obsługą klienta kuriera.
PRODUKT WADLIWY
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem:
- Poinformuj nas droga mailową na adres sklep.internetowy@belames.pl o wadzie, którą zauważyłeś, a my wyślemy na nasz koszt kuriera po odbiór paczki. Jeśli nie odpowiada Ci powyższa metoda zwrotu wadliwego towaru – możesz odesłać towar do sklepu dowolną firmą kurierską na własny koszt.
- Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Adres do odesłania towaru to: Bela Mesa, ul. Kopanina 54/56 (bud. B, z tyłu przy bramie nr 17), 60-105 Poznań.
- Pamiętaj o bezpiecznym zapakowaniu reklamowanego towaru i podaniu nam wymiarów paczki, żebyśmy mogli wysłać kuriera DHL po jej odbiór. Bardzo ważne jest bezpieczne zapakowanie, ponieważ aby uznać reklamację towar musi dotrzeć do nas w całości.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep.internetowy@belamesa.pl lub telefonicznie: +48 536 233 726. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Klient jest odpowiedzialny za bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru. Produkty zwracane, które w czasie transportu zostaną zbite, zniszczone, nie mogą zostać uznane za zwrócone. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres Bela Mesa ul. Kopanina 54/56 (bud. B, z tyłu przy bramie nr 17), 60-105 Poznań.
Pamiętaj o bezpiecznym zapakowaniu zwracanego towaru. Jest to bardzo ważne, ponieważ, aby uznać zwrot towar musi dotrzeć do nas w całości.
Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.