Reklamacje

 

WAŻNE: Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź przy kurierze, czy zawartość nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 735 954 913.

PRZESYŁKI ZA POBRANIEM

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

USZKODZENIE ZAMÓWIENIA W TRANSPORCIE

Jeżeli po rozpakowaniu paczki przy kurierze, stwierdzone zostaje uszkodzenie zawartości:

     1. Zrób zdjęcia uszkodzonego towaru jak tylko go zauważysz.
     2. Spisz z kurierem protokół szkody (odpowiedni formularz kurier ma przy sobie). Protokoły szkody spisane w innym dniu niż dzień odbioru paczki nie będą respektowane.
     3. W ciągu 3 dni prześlij protokół i zdjęcia na adres biuro@belamesa.pl lub sklep.internetowy@belamesa.pl wraz ze wskazaniem nr zamówienia oraz nazwy i ilości uszkodzonych produktów. 
     4. W ciągu 14 dni otrzymasz od Nas nowy produkt. W przypadku braku towaru na magazynie, poinformujemy Cię, kiedy produkt będzie dostępny.

Kurier ma obowiązek, na prośbę odbiorcy, być przy sprawdzeniu paczki. Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której kurier odmawia i odchodzi, skontaktuj się z obsługą klienta kuriera.

PRODUKT WADLIWY

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem:

  1. Prześlij do nas towar, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Adres do odesłania towaru to: Bela Mesa, ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@belamesa.pl / sklep.internetowy@belamesa.pl lub telefonicznie: +48 735 954 913. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Klient jest odpowiedzialny za bezpieczne zapakowanie zwracanego towaru. Produkty zwracane, które w czasie transportu zostaną zbite, zniszczone, nie mogą zostać uznane za zwrócone. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością na adres Bela Mesa ul. Kopanina 54/56, 60-105 Poznań.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
    Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.